Снакс Кроки – началото
През далечната 1995 год. фирма Кроки ни възложи интересна задача – дизайн на опаковка. Предизвикателството беше следното: трябваше да се направи дизайн на опаковка, като се ползват само два цвята, и така да се комбинират, че да се получат 6 различни опаковки. Освен това, всяка опаковка да изглежда добре и да бъде четлива, независимо от това как се гледа – хоризонтално или вертикално. Трябваше да се съобразим с факта, че фирмата ще излезе на пазара с този продукт. Началото на налагането на търговската марка Кроки започна със семпъл и привлекателен дизайн на опаковка снакс.
Дизайн на опаковка Кроки
Дизайнът на опаковката на Кроки, не е променян от създаването си. Тъй като хората са свикнали с нея и търсенето не намалява, опитите на собствениците да я изтеглят от пазара и да я заменят с по-съвременна се оказват неуспешни. Тя се е превърнала в символ не само на компанията, а и на неповторимия вкус на пшеничени пръчици. В момента е и най-старата опаковка на българския пазар, запазила своя дизайн непроменен.
Много други дизайни на опаковки и рекламни материали
Последва изработката на серия рекламни материали, които да утвърдят позициите на Кроки сред клиентите в страната. Всички рекламни постери, книжки за оцветяване, промоутъри и познатите и днес снаксове с играчка станаха любими не само на децата, а и на много възрастни. Марката Кроки се превърна в една от най-разпознаваемите за клиентите, благодарение на нашия дизайн. Въпреки разнообразието от цветове и картинки в рекламните опаковки, първата и най-стара, оцеля и успешно се конкурира с тях. Фаворитът за потребителите на Кроки си остава най-семплата и напомняща за отличен вкус опаковка.
Дизайн на опаковки фокусиран към увеличаване на продажбите
Наличието на голяма конкуренция в сегмента хранителни продукти определя създаването на дизайни на опаковки, които не само да бъдат привлекателни, а и да продават продуктите. Рекламна агенция Медия Дизайн прави дизайн на опаковки, който да се асоциира с бранда. Клиентите да разпознават търговската марка във всеки продукт, като по този начин да се утвърди имиджът на компанията на пазара.