Силвия Каневска и Свилен Каневски – собственици на „Нов Стил“ ООД, фирмата по-известна в модния бранш под бранда STYLER, в едно интервю за рекламна агенция Медия Дизайн.
Ще си говорим за успешния бизнес в България, каква е формулата, за да постигнем това и през какво трябва да сме готови да преминем по пътя към успеха.
Как започна всичко? Кога и как разбрахте, че модата е вашето призвание?
Силвия Каневска: Всичко започна през далечната 1991г., когато аз уших вратовръзката на Свилен по повод предстоящата ни сватба. Тази вратовръзката стана наистина чудесна.
Както Свилен Каневски по-късно каза: „Това беше най-добрата вратовръзка в живота ми“. Именно тогава се зароди идеята постепенно да превърнем това в успешен бизнес.
Разкажете ни за развитието на вашия бизнес през годините – през какви перипетии сте преминали и кои са най-запомнящите се моменти?
Силвия: Осъществяването на тази идея се случваше плавно, в продължение на 7-8 години. Още в самото начало стартирахме с малък брой вратовръзки, които се продаваха в няколко магазина и видяхме, че определено имаше интерес от страна на потребителите. По-късно във времето наехме малък екип от хора, които ни помагаха в кроенето и ушиването, намерихме и търговци из цялата страна, като чрез тях разширихме нашия пласмент. Тогава пазарът изискваше всякакви стоки, но ние със Свилен се придържахме към максимата да произвеждаме един продукт (вратовръзките), но те да бъдат най-добрите на пазара. Сега може би звучи малко странно, но тогава това беше успешната формула. С течение на времето направихме първата си собствена база, увеличихме екипа си и започнахме да произвеждаме още продукти и аксесоари, които да завършат мъжкото облекло – шапки, шалове, папионки, колани, мъжки ризи, трикотажни блузи, панталони и спортни сака.
Относно перипетиите в подобен тип бизнес, а именно производство, мога да кажа, че трудностите са много. Най-вече са съсредоточени в това, че е трудно да се намерят наистина качествени платове и материали, а ние винаги се стремим към това да предлагаме висококачествени продукти на пазара на конкурентни цени.
Съвсем скоро бе откриването на новата фабрика на STYLER, за което искрено Ви поздравяваме! Разкажете ни малко повече за това важно събитие.
Силвия: Това е едно предизвикателство за нас, защото с времето в предишната ни база вече нямаше необходимото пространство, за да се развиваме като екип. С много желание и усилия на 01.12.2014 година бе официалното откриване на новата фабрика на STYLER. Тя разполага с много повече помещения и възможност за доброто и рационално разпределение на екипа ни, който включва моделиери, дизайнери, технолози и други специалисти в областта на мъжката мода.
От дълго време сме ваши партньори в рекламата, бихте ли споделили впечатленията си от рекламна агенция Медия Дизайн и какви са очакванията Ви за в бъдеще?
Силвия: С Медия Дизайн работим отдавна, може би повече от 20 години! През годините сме направили съвместно много от рекламните ни материали. Почти всички каталози за нашите колекции са изработени от вас. Обемните букви STYLER, монтирани на фасадата на новата ни фабрика, също са проектирани и изработени в Медия Дизайн.
Сътрудничеството ни с Медия Дизайн ни даде поглед към креативността на продуктовата реклама. Абсолютно новаторство от целия екип на рекламната агенция, понякога на пръв поглед налудничави идеи, които обаче са добре пречупени през призмата на потребителя и работят безотказно. Харесва ми и това, че са всички от екипа са изключително отзивчиви. За в бъдеще несъмнено очакваме още невероятни идеи и нови рекламни решения.
Каква е вашата формула за успех?
Свилен: Всеки трябва да прави това, което желае и от което разбира. Да има последователност в действията си и да бъде силно убеден в успеха си.
Силвия: Екипът трябва да е мотивиран и да вървим заедно напред, а това се случва, когато се дава добър личен пример.
От къде черпите вдъхновение за новите си колекции? Следвате ли световните модни тенденции или по-скоро залагате на усета си?
Силвия: Основно следим тенденциите от претапортетата в Париж и Лондон, сезон по-рано. В последствие нашият екип пречупва тези тенденции през призмата и стила на българския мъж. Ние работим основно за българския пазар и трябва да се съобразяваме с това. Напоследък виждаме българските мъже все по-цветни, все по-динамични и авангардни.
Свилен: Българският мъж е умерено екстравагантен, но все пак има динамика в неговия вкус. Ние се опитваме да възпитаваме нашите клиенти на стил и усет към цветовете, към начин на обличане и това наистина дава резултат във времето.
Какви са тенденциите в мъжката мода за сезон есен-зима 2014/2015?
Силвия: Линията определено е слим – обрана кройка, очертаваща силуета. Цветовете при мъжките панталони преобладават в бордо и мастилено синьо, комбинирани с карирани ризи. Мъжете спокойно могат да включат и шал за акцент.
Искате ли да кажете нещо на читателите, следящи новините в сайта на Медия Дизайн?
Свилен: Да, продължавайте да следите статиите на Медия Дизайн, защото тук се отразяват всички техни проекти, изпълнени успешно из цяла България и с времето ще стават все по-добри. Убеден съм в това!
Новата фабрика на STYLER