Интернационалната верига хотели Holiday Inn е основана в САЩ преди повече от 50 години. Компанията се разраства бързо и към момента е една от най-добре познатите верига бизнес хотели в световен мащаб.
Ние от Медия Дизайн сме изпълнители на цялостния брандинг на техния обект в град Пловдив. Това включва обемни букви на фасадата и входа на хотела, тотем на паркинга, табела за ресторанта и многослойно плексигласово пано монтирано на рецепцията.
Дизайнерска идея със сложно изпълнение
Всички изработени елементи са съобразени с високите изисквания на Holiday Inn. Плексигласовото пано, което изработихме за рецепцията, представлява сложно изделие на нива, което пречупва логото на хотела и му придава дълбочина. Ето как подходихме към изпълнението на задачата? Паното е разделено на две части, основа и декорация от плексигласови плоскости.
Основата представлява кутия от плексиглас (опал) с вградено LED осветление. То създава интересен светлинен ефект, който се получава при преплитането на отделните плексигласови елементи.
Горната част изисква изключителна прецизност и точност в изработката и наслагването на отделните елементи. За целта използвахме безцветен плексиглас, който разрязахме на отделни елементи с различни размери. Всички те имат прорези на различни места. Това им позволява да бъдат монтирани в правилната подредба. Връзката между основата и декорацията е осъществихме чрез монтирането на осем дистанционера с различна дебелина и височина, те спомагат за спазването на йерархичната структура.
За брандирането се доверихме на 3M 7725-326 Scotchcal Crystal Mint Film – зелено фростед фолио. То придава на апликираните повърхности фин и елегантен „заскрежен“ (матиращ) ефект, като напълно редуцира отблясъците. С него облепихме всички плексигласови елементи. За да добие изделието завършен вид, върху всички дистанционери поставихме капачки от неръждавейка.