Беше сладко удоволствие за екипа на Медия Дизайн да изработи и монтира логото и несветещи обемни букви „Сладък път“. Вече две десетилетия компанията произвежда сладки изкушения от всякакъв тип и дарява прекрасни моменти на своите клиенти. През 2006 година Sweet Way („Сладък път“) печели награда на Пловдивския Международен панаир за сухите си паси „Сладък път“, а през 2007 за серията си от блатове. Развитието на компанията не спира до там, тя е дистрибутирана не само в България, но и в много страни отвъд граница.
Несветещи обемни букви тип „сандвич“ за Sweet Way
В основата на изработването на рекламни букви и лога тип „сандвич“ е съчетаването на няколко вида материали и техните свойства. За надписа „Сладък път“ комбинирахме PVC с бял цвят за основа и червен плексиглас за лицевата страна. За логото на компанията подходихме по сходен начин. Отново съчетахме PVC основа и плексиглас, като за лицето на логото добавихме фолио на 3М – серия 3М Scotchcal IJ35 с принтирано изображение.
Както надписът, така и логото са монтирани с помощта на дистанционери, които изнасят по-напред цялата реклама, създавайки усещане за обем и плътност.
Предимства и свойства на релефните обемни букви
Релефните букви съчетават в себе си както устойчивост и здравина, така и елегантен и ефектен дизайн. С възможност за външно и вътрешно приложение, както и за избор от много цветови комбинации, те са подходящ вариант за реклама на редица обекти.
Брандирането с несветещите ПВЦ обемни букви е идеалното решение за много производствени бази и цехове, като освен да красят, носят и допълнително обозначаване на обекта.
Клиент: Sweet Way
Дата: Октомври 2017
Гаранция: 3 години
Град: Първомай