Рекламна агенция Медия Дизайн подпомогна организацията на кампанията „Жълти стотинки“, част от Седмицата на благотворителността в Пловдив. За оказаното съдействие, Община Пловдив, от името на заместник кмета на Дирекция „Спорт, младежки дейности и социална политика“ Георги Титюков, отправи своята благодарност с референция до управителя.
„Приемете нашата благодарност за ползотворното партньорство и безупречното провеждане на всички събития. Разчитаме и в бъдеще на Вашите участия на мероприятията на Община Пловдив.“ – Георги Титюков
Лого за Седмица на благотворителността в Пловдив
Дизайнерът на Медия Дизайн – Борис Стоицов, създаде логото на Седмицата на благотворителността в Пловдив, с което рекламната агенция отново допринесе за организацията на провежданото мероприятие. Логото бе дарено на Община Пловдив като знак на съпричастност и добра воля за подпомагане на събитието.
Благотворителна седмична програма
Седмицата на благотворителността стартира вчера с кампания „Жълти стотинки“. В повечето от хипермаркетите в града, гражданите ще имат възможността да дарят своите жълти стотинки, други монети или банкноти в специално предназначени кутии за дарения, поставени на касите. Целта е да се съберат средства за безкористни каузи, сред които подобряване на условията в центровете „Майка Тереза“ и „Детска къща“, ремонт и закупуване на оборудване за спорт в Кризистен център за деца и други.
С начална дата 23 септември запона и кампанията „Лист по лист“, в която всеки може да се включи, предавайки използвана хартия в центрове за изкупуване. Събраните средства ще бъдат разпределени за всички каузи, включени в Седмицата на благотворителността в Пловдив.
В мероприятието следват Зумба фестивал, концерт на Хилда Казасян и Салса парти, които ще се проведат в хотел Лайпциг – модерният бизнес хотел на Пловдив. Завършекът на благотворителната седмица в града на тепетата ще бъде с невиждано досега състезание с гумени патета.